0
  • Geen producten in je winkelmand
 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig uw artikel toevoegen aan de winkelwagen. Vervolgens vult u uw gegevens in en volgt u de stappen om de bestelling te doen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?
U kunt uw bestelling gemakkelijk betalen via Ideal.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@tobeaware.nl.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd.

Kunnen artikelen geruild worden?
Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen dan kan je het ongewenste item retourneren, deze zullen wij binnen 5 werkdagen aan je crediteren! In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van het verzendbedrijf) de volgende dag al in huis.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via info@tobeaware.nl voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!